今日好開心好熱鬧啊,世界消防競技大賽最後一天,馬拉松在NTHQ舉行,潘SIR同竟峯SIR都有參加,成績都唔錯,我地落晒去拍手,迎接佢地,後來竟然仲見到大寫,我地走過去同佢打聲招呼,我仲仍然叫佢做大寫,hahaha