2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


雖敗猶榮XDD

今朝一起身∼以為5洗番學添

後來諗多2諗原來要番

後來死死地氣起左身

之後換杉食野番學

換了2次--v想起今天要着夏季的

褲短短的==v柒

跟住上學去-v-

一日平安地度過

跟住放學去打班際

傑傑5想去

比我扯左去=v=

跟住意想不到win左一場

第一球入了3分波-v-

獲得了掌聲∼XDDD

自豪一下=v=

跟住又意想不到lose左一場

球證老屈的!

不過算了∼!

是天注定的∼

沒去訓練

下星期再去∼!

不累的!

不過周身痛∼

明天放假

希望好好過一天!

 

刊登時間:2007-04-30 09:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bobbobho123
暱稱: 豪〝
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XG了
大考快到....
樣衰  -/\-
無lag了-0-
無雙譜XD
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容