2007 年 4 月 30 日 星期一  |
| 雖敗猶榮XDD |
今朝一起身∼以為5洗番學添
後來諗多2諗原來要番
後來死死地氣起左身
之後換杉食野番學
換了2次--v想起今天要着夏季的
褲短短的==v柒
跟住上學去-v-
一日平安地度過
跟住放學去打班際
傑傑5想去
比我扯左去=v=
跟住意想不到win左一場
第一球入了3分波-v-
獲得了掌聲∼XDDD
自豪一下=v=
跟住又意想不到lose左一場
球證老屈的!
不過算了∼!
是天注定的∼
沒去訓練
下星期再去∼!
不累的!
不過周身痛∼
明天放假
希望好好過一天!
|
| 刊登時間:2007-04-30 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|