2007 年 4 月 28 日 星期六  |
| 今天很曳-v- |
今朝起身同 d fd去食早餐
飲了涷奶茶想嘔的似==v"
之後有幾個冇到
返番小學坐==v
番到去點知開左門-v-
之後上去拎波玩
順便等人-v-
我同 d fd遲左成個鍾先番-v-
8個人遲到--v"
有5個同我一齊
好彩冇打比家長
之後放學去左打波--v"
打打下波又5想嘔
打打下波我班的人
拎部電話出來拍攝
搞到我很火滾==
我班的人很奸-v-
推9 1c班d人--v又用腳踢
1c d人 激到走左-v-
跟住玩數字球 炸籃-v-
開開心心--v"
過了一天=v=
累∼
|
| 刊登時間:2007-04-28 02:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|