2008 年 11 月 11 日  星期二 晴天


傻丫!傻丫!傻丫! 分類: 未分類

今日
我傻左luuuu -.-
起中學度做番小學果d低b野-__-+
呵呵*v*
好好玩=]]]]
不過俾人打左我一下 -3-''
then我打俾佢10下 -v-
呵呵*v*
原來中學同小學都差唔多
只係小學有勁多男仔fd,女仔fd同我一齊傻-____-




我仍然掛住我的6a =3=''
仍然好愛我班6a  fd -v-
係友誼的愛喔!____!
唔知6a班的各位同學起度做緊咩呢?____?
                                                              呵呵

發表時間:2008-11-11 04:37 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*