2008 年 10 月 18 日  星期六 晴天


W0W 好玩日 分類: 未分類

我終於去左哈囉喂啦 =]]]]

同勁好人去=]]]

 包括兩個ok令仔,呵呵

但係俾我見到佢地起度食煙 -___-

果度勁好玩xdd

不過玩左2個鬼屋咋 -3-''

起鬼屋果度,我乜都嗌 -__-''

呵呵~傻婆本色xppp

途中果d鬼狂追住我-.- 因為我爆驚 -v-

錦我玩完兩個鬼屋之後就唔想玩''厲鬼村''

因為d人都話呢間係最恐怖,所以我同w!ng都淆淆地 -____-v

最後,我同w!ng就玩機動遊戲lu  xpp

都係好好玩的=]

我地搭''叉(唔識打xpp)車果陣

同w!ng嗌哂所有唔開心ge野 -3-''

仲嗌左我地鐘意邊個ge名+___=

唔知有冇人聽到呢!? +v+

影左爆多相 &v*

自戀xddddd








 

發表時間:2008-10-18 02:49 PM
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*