我終於去左哈囉喂啦 =]]]]
同勁好人去=]]]
包括兩個ok令仔,呵呵
但係俾我見到佢地起度食煙 -___-
果度勁好玩xdd
不過玩左2個鬼屋咋 -3-''
起鬼屋果度,我乜都嗌 -__-''
呵呵~傻婆本色xppp
途中果d鬼狂追住我-.- 因為我爆驚 -v-
錦我玩完兩個鬼屋之後就唔想玩''厲鬼村''
因為d人都話呢間係最恐怖,所以我同w!ng都淆淆地 -____-v
最後,我同w!ng就玩機動遊戲lu xpp
都係好好玩的=]
我地搭''叉(唔識打xpp)車果陣
同w!ng嗌哂所有唔開心ge野 -3-''
仲嗌左我地鐘意邊個ge名+___=
唔知有冇人聽到呢!? +v+
影左爆多相 &v*
自戀xddddd
|