2008 年 10 月 22 日  星期三 晴天


2008-10-22 分類: 未分類

今日放學同晴子一齊去左公園玩千秋 -V-
童真 =]]]
錦我同佢玩玩下果陣...
聽到小學果個丫SIR講''全部同學,停止活動,即到隊部排隊''  XDD
因為個公園好近小學 -V-
無端端又好掛住小學/__\
好掛住班FD子 >3<''
我終於同左CAT CAT MSN啦^_^
我識左個新FD子 =]
叫做 ''糖 糖'' XDD
擺你上抬 =]]
聽日測MATHE /__\
唉....
我唔得架 T3T
唔知中文掂唔掂呢 /_\
唉...........
仲有生物!_!
天大的敵人 T_T
點算 -3-''

發表時間:2008-10-22 11:19 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*