今日放學同晴子一齊去左公園玩千秋 -V-
童真 =]]]
錦我同佢玩玩下果陣...
聽到小學果個丫SIR講''全部同學,停止活動,即到隊部排隊'' XDD
因為個公園好近小學 -V-
無端端又好掛住小學/__\
好掛住班FD子 >3<''
我終於同左CAT CAT MSN啦^_^
我識左個新FD子 =]
叫做 ''糖 糖'' XDD
擺你上抬 =]]
聽日測MATHE /__\
唉....
我唔得架 T3T
唔知中文掂唔掂呢 /_\
唉...........
仲有生物!_!
天大的敵人 T_T
點算 -3-''
|