w0w 今日測哂驗=]
不過.......生物 -3-'' 呵呵呵呵
唔識xdd
算啦=]
遇左肥佬 -v-''
錦測完驗就諗住番屋企啦 ^_^
點知,有個中一女生講座 -__- 主題係''少女的氣質'' -.-
哂我時間.....本小姐分分鐘幾毫上落架麻 -v-
錦都冇法,咪同個fd一齊聽l0r
哇~_~都唔知點解呢家d人錦鐘意啤人架l0r=v=
本小姐又俾人啤啦-__-v
而啤人果位小姐就係.....算....唔公開佢個名 xpp
點唔知得罪佢d乜 .v. 錦鐘意啤人架 =_=
下下啤住哂 -3-''
錦我都冇事理佢-3-'' 同晴子一齊講d爆笑野 xdd
笑足3個字 =v=
a[]a''個miss又話4個字講完 -.-
點知9個字先講完l0r =.=
足足多一倍 -3-''
錦測完驗錦緊係去玩架啦-.-
呵呵...
呢家仙都唔仙下 *_*
|