i will remember anythings all about we'er together` i forgive you=']
拖左2.3個禮拜la.... 今晚我終於講左la... 嘩~舒服哂^^ 原來講句(分手)都OK難講出口= = 或者係我廢過以前la...^^" 不愛便不愛~但為何我要讓這不愛發生!! 其實我一直都對呢段所謂ge「愛」 冇咩feeling!! 我不過係握自己同握緊佢... 其實我一直都唔知點同你講... 但系我怕越拖越麻煩~ 所以我決心同你講... 但原來在你的立場~ 原來是...@@ 再見不是朋友......sor!!
The end