今朝本來10點幾起左身架,,,點知又訓番..
所以又遲到喇,,,對吾住牙..
好眼訓牙,,麥記食左個大薯條..
好多同校既人,,,好在吾認得我姐..
跟住去MUJI買野食,,,再去許留山飲野..
去宜家傢私玩,,,笑死我..
食我最愛的泡芺,,,仲食埋雪糕泡芺添..
超好味牙,,,,始終最愛吃泡芺..
今日笑得好開心,,,因為真系好好笑..
食左好多野,,,又冇錢喇..
冇做過功課添,,,點算牙..
都系番去先抄喇,,一D都吾識做..
家姐番左黎,,,一D都吾開心..
一直系度扮開心,,,一直都仲做緊你既出氣袋..
傷害自己也不會有人理會,,,,那為何要停止傷害..
|