今朝差D遲到,,,好在趕得到..
但好多功課都未做,,,英文又吾記得帶野..
又要罰抄,,,普通話又要留堂..
好慘,,,中史又未做哂..
樣樣野都未做,,,超驚俾人鬧囉..
但番到屋企仲大件事,,,MSN又用吾到啵..
又冇帶英文書,,,,罰抄吾到..
GEOG又冇帶,,,,做吾到兼溫吾到..
HIST其實系吾想溫,,,但吾知點解又好驚..
樣樣都冇帶,,,樣樣都做吾到..
好驚牙,,,,聽日要好早好早番去先得..
如果吾系一定做吾哂D功課,,,,希望起到身喇..
多數功課都系抄哂去算喇,,,都吾識做..
真系頂吾順,,,點解會咁多野做架..
想死牙,,,太多功課做喇..
或者我連你望你一眼既資格都冇,,,,, =[
|