4月13日
呢一晚好開心,因為約左佢地唱kkkkkkkk,由于力士就生日,可以free佢一個人頭費,不過佢話夾番錢!
好似好耐無去咁,去到就不停唱,喪唱喪食,雖然無咩食不過都食到勁飽,比平時既晚飯食多左兩倍!勁!
唔知點解今晚d時間好似過得好快,同埋得3個鐘唱,轉個頭佢就話last order!
真係好唔夠喉!最出奇既係,我地有一個人遲來,個侍應哥哥話"因為差唔多夠鐘所以唔加你地人數",
個陣距離收房時間仲有一個鐘,所以我地超開心又興奮,因為要係好短既時間入面唱好多好多好多好多既歌!
因為有人生日,所以有生日cake同一支香檳!真係高興!
今晚有5個人,所以埋單每人都係$81.....超抵呀!不過真係好唔喉呀.....
|