5月1日
今日想一個人,起身之后去食LUNCH、買左件衫!原本諗住出尖咀買野,點知返屋企前租左套戲睇"妄想",
但呢套戲真係呢,睇到我好眼訓,睇完之后就訓左,邊到都無去,訓醒之后又到左晚飯時候,哈哈!
真係吃完就訓,訓醒再食,咁樣唔肥至奇!呵呵呵!
咁就舒舒服服咁休息左一日,或者係因為前一日太傷心,所以特別攰!
無諗過第二晚一樣哭著睡!