過左一晚,燒已經退左,但個胃無好過,仍然係頂住頂住,完全無意慾想食野!
差不多24小時未食過野,自從尋日lunch飲完茶之后!唉........
朝早起身沖涼,因為尋晚睇完跌打,傅左藥,所以無得沖!朝早沖涼都好爽!
跟住10點去e務所掛號,因為尋晚食左d藥都無好過,掛完號就返公司,因為有好多野要搞!
搞完一輪成12點先再返去見e生,e生話我其實係腸胃病所以引起發燒,e生換過d藥俾我收多$100!
唔好迫自己食野,但點都要食半碗粥或面飽!食完d藥之后好左d,但就不停疴水,已經無input,仲要output!
短短幾個鐘疴左4次水,真係救命呀!返公司搞多小小野跟住就返左屋企休息。好在訓到,尋晚都唔知醒過幾多次!
到以家為此都只係食左兩塊方飽!
一陣仲要覆診睇跌打!
|