今日放工后無ot,就去左探爸爸,之后就去左同haven食飯!今晚都係過左香港島,連續兩日都係!不過呢一晚係係銅鑼灣!
哈哈一出地鐵站口行到去大電視,一眼就見到佢,點解咁快可以搵到佢,因為佢著左一件好shape既衫....hahaha
之后行下行下周圍去睇,搵下食咩好,行到銅鑼灣廣場第一期,見到好多個牌,之后就揀左間韓國菜叫"韓雅林",
入到去搵左個卡位坐,好舒服又唔油煙(因為呢度都有燒烤,差不多枱枱都燒緊,但就唔覺有油煙)!
我地睇下個menu,最后叫左一碟牛,一碟菜,同傳統石頭窩飯!好快呢就上左8碟前菜,不過大部份都係x.....
第一碟上既菜用黎包牛肉
未燒前既牛肉
燒緊既牛肉
就係咁樣包住黎食啦
傳統石頭窩飯兜亂后
呢一餐真係好好味,d牛肉簡直係無得頂呀,食到我不知幾開心,大家真係要一試!不過埋單就肉都痛埋,係buffet价!
仲要係可以食得好好既buffet价!
|