今日成班客黎左公司開扒地,不過都係個幾鐘,吹下水,跟住就走,因為大部份既人都唔識,我跟個個buyer又唔係度!
所以唔使招呼佢地,公司仲特別唔知係邊度叫左到會,有一個waiter服侍ga!
有奶茶、咖啡、汽水、蝦多士(不過就太油)、咖哩角、春卷、兩盤壽司、薯皮同埋一個撻仔!
班客走左之后,d野未食晒,成間公司既同事就走晒入去食,好似high tea咁好開心,不過lunch個時食左半盒飯已經好飽!
不過見到又想食喎!所以.............就好似又食滯左lalalalalalalalalalalala~~~~~~~~~~~~~~~~
今晚都係要ototototooooooooooooootttttttttttttttotototototoooooottttttttttt
不過今晚早左10點走落閘鎖門,走前send左個sms俾佢,返到屋企佢就覆番個電話俾我啦!傾左10分鐘好開心呀!
不過一半時間係講佢同事幾唔掂,佢d誇張口敏真係呢.......已經4日無見過佢啦!
講完電話之后就拆利是.....今年雖然無上年咁多,只差一點點就到6字頭!
今年咩紙幣都有,金色有,啡色有,紅色有,綠同紫都有,藍色的亦有,最細面額既紫紅色都有!齊晒!
其實我好想交新年特別捐,但我搵唔到人幫我,有無人可以幫下我呀!........
|