今朝一返到公司就成肚氣,因為俾間廠激親,佢話收唔到我fax,早餐都未食就要鬧人同開工!
搞掂佢之后先開始食早餐,搞到凍鬼晒!激死人啦!到左放工都係煩緊你既野,點解唔做好d。d廠真係激死人!
今晚好開心又見到你,其實有條問題真係好想問你,但我又唔知點問好!算啦,總有機會問到你!
知道你會轉仲可以見到你就已經足夠!你真係好可愛!