睇完你寫既野,突然好想喊,點解係你咩都無晒既時間,你先至會返黎!有點兒想不通??????
今日係第一次佢對住我發脾氣,但佢又發得o岩既,做得唔好個個係我,雖然做左咁耐,但有好多野我都仲係唔prof
可能因為我唔太鐘意做褸啦!無咩興趣係呢樣野上面,所以成日都唔上心!唉......我都唔想!
但如果唔係因為呢度咁隱定,同我既需要,我可能都已經轉左第二份工!
今日真係好累好累,今晚邊度都無去,食完飯一陣就好想訓lu......原本想去買野,但最終都忍唔住,訓左!
訓到成12點半先身沖涼!
每一日都要好用神,所以成個人就好累!
|