今日係史家慶典,一年一度!秘書小姐星期三打俾我,問我可唔可以幫手整ppt,佢話潘先生想搵個prof既人整,
哈哈!聽到之后,我即刻話"我唔prof個喎",最后我都應承左,因為佢有3個background俾我,只係做個排版,所以都ok啦!
做左出黎算ok啦,不過應該可以再好d!
今日問秘書小姐,係咪所有永光堂既事奉都有列表,佢話係,咁我就同佢講,其實投影小組入面有6個人都係史提反人!
佢好快就話加番上去!不過我地呢6個人已經做左4,5年啦,今日終於有名有份。前個幾年我唔知所有事奉都會列表,
就因為今年係我整,我見永光堂內內外外既事奉都有列表,所以我先有咁既提出!感謝主!
其實我唔明到底你是否還在乎我,既然係討厭,請真真正正的不要看我!可以嗎?
|