1月22日返到公司先知個死人danny(我亞頭)放假,上個星期已經係咁,放假唔出聲,激死人!
聽日仲要見客,有好多野都未整好,不肯既事就咁發生,本來諗住ot可以o到9點幾,點知d同事一個一個咁走,
最后搞到我要提早收工,7點鬆d就要走啦,因為我無key鎖門,所以一定要走!
係咁既情況之下,8點幾就去左搵佢,今晚見到佢都好開心呀!因為我好想成日都見到佢。
走之前佢望左我一眼,但咩都無講,種感覺好奇怪,哈哈!