2月3日很好天氣的一天
但我卻留在公司不見天日,經過一晚的努力,今日做既都算剛剛好,但都要8點先放工,真係做死人!
初時以為應該有時間去搵你,但係睇住個鐘一分一秒咁過,最后都係無打俾你,連打電話返屋企既時間都無!
你話幾恐怖~~~~唔停唔停咁做!個心一邊掛住一邊又要好努力咁做野,真係呢..~~~>>>>>
都係要等到星期一先見到你啦!