今日返到公司先知個死人頭放假,星期六做到5,6點都唔同我講,搞到我今日周身唔自在,因為有野唔明唔識一定要問佢!
佢就偏偏唔返工,真係激死我啦!算啦,做下其他野先!今日已經好努力,但最后都係做得4,5款野,都唔知要用幾多日先做得完
真係救命呀!今晚都成8點走,最后都決定左去搵佢!打俾佢個時仲串我兩句,可能佢心情好掛,咁我又串返佢兩句咁多!哈哈!
今晚真係好,見到你剪左頭髮!同埋你雙眼真係發黃呢,你係都唔信,但都有可能係因為個度d燈光都係黃色,但係......
平時真係無咁覺,唔知點解今晚會睇到,好少咁樣望住你,見到你眼定定咁望住我,真係有d唔慣!
不過我最想就係可以成日望住你!
不過你真係好太累了。我都知你辛苦!
真係好,聽到你話會報個個course,你俾心機學啦,我會做你既白老鼠ga la!哈哈!希望有機會再見啦!
|