隻左眼呢排唔知點解又好似有d野係入面,搞到成日都流眼水,有時仲打唔開隻眼!真係好辛苦!
到左尋日(1月10日)我真係唔得啦,所以去睇e生,不過到搞到成12點先去睇私家,等佢寫紙轉介去眼科e院。
一張轉介紙要成$150,真係好貴呀,跟住下午去眼科e院,入到去見e生,檢查完,佢話損左,可能因為之前整傷過,
所以眼角膜就弱左,會容易受傷!佢開左一支眼藥水同一支眼gel,一日4次!要用一個星期,跟住返去覆診!
就係咁樣,e生俾左兩日假我,哈哈!可以係屋企偷下懶!