12月31日亦即係2006年最終的一天,過左呢一日就踏入2007年!希望在新一年可以重新與你們好好相處!
知道自己有咩唔好,曾經做過d咩傷害過你地既,我都希望用我既行動係2007年對你地更加好!
今年最后一個小組活動欠了你們幾個,真係美中不足!

今日唔小心激嬲左英英,我真係好驚呀,因為佢今朝唔知醒,所以下午先join cell,亦因為咁樣,朱總點左佢兩點返永光,
但我地已經係大成個邊開始個cell活動,差不多3點先返到永光,英英就係度等!等到嬲,真係嚇死我!
今日送左個cake俾佢地食,多謝佢地呢一年既支持!thx GOD!
之后去左打波,起碼有三年無打過啦!真係好開心!打完波之后,我地一行7人去家歡屋企打邊爐,感覺真好!
 
|