1月2日"傷城"
今晚同毛毛去買電話,但估唔到無貨,問十間十間都話無貨,真係克仔!最后只好訂貨!
之后同陳小去左睇"傷城",未入場前呢套戲既內容講咩我真係唔知,只係聽到身邊既人講話好好睇,所以今晚即興就去左睇!
呢套戲真係好驚喜,拍攝手法都幾唔同,有D細節我都估唔到,因為唔想去估,好投入去睇一套戲種感覺會好唔同!
“諗住自己可以改變呢個世界,但原來係呢個世界係度改變緊我”
好睇