12月27日又要上大陸!返左大陸幾日,心諗~~~~~其實都幾舒服,搭火車坐first class,
只要係上水站出一出閘就同普通單程去羅湖既車費差不多,都幾爽ga!只係朝早要早起。
返大陸就唔使係公司聽到前后兩個同事把聲,因為佢地兩把聲好影響我既情緒,后面個個成日都好大聲又好燥,聽到佢把聲,
我就會滿頭星星!前面個個呢就成日用氣講野,細聲到好似一隻蚊飛過咁!唉....我真係頂唔順~~~~就黎癲!
係深圳布吉皮板田呢間廠,環境尚算ok,樓齡都係兩年左右,所以都幾清潔!係大塵d!
5點半就會call人接我去火車站!每日到左呢個時間,出面既交通就會好亂,深圳d交通真係令人大開眼界,只要不留神就好容易
有交通意外,因為佢地d路超濶,d車係可以交叉咁過,我最驚就係d貨櫃車係隔離行,因為壓落黎就會玩完!
同埋d交通燈要等成幾分鐘先轉,所以放工時間好塞車!
回程既時候我都會坐first class因為企左成日真係好攰,所以點都要對自己好d!
|