歡迎光臨
一切由新日記開始. yeah!!!

boilwater
暱稱: boilwater
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
說了
退步
2008-07-03
無奈加開心
偶遇
文章分類
全部 (384)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 384
留言總數: 84
今日人氣: 15
累積人氣: 5682
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天


返大陸感想 分類: 未分類

12月27日又要上大陸!返左大陸幾日,心諗~~~~~其實都幾舒服,搭火車坐first class,

只要係上水站出一出閘就同普通單程去羅湖既車費差不多,都幾爽ga!只係朝早要早起。

返大陸就唔使係公司聽到前后兩個同事把聲,因為佢地兩把聲好影響我既情緒,后面個個成日都好大聲又好燥,聽到佢把聲,

我就會滿頭星星!前面個個呢就成日用氣講野,細聲到好似一隻蚊飛過咁!唉....我真係頂唔順~~~~就黎癲!

係深圳布吉皮板田呢間廠,環境尚算ok,樓齡都係兩年左右,所以都幾清潔!係大塵d!

5點半就會call人接我去火車站!每日到左呢個時間,出面既交通就會好亂,深圳d交通真係令人大開眼界,只要不留神就好容易

有交通意外,因為佢地d路超濶,d車係可以交叉咁過,我最驚就係d貨櫃車係隔離行,因為壓落黎就會玩完!

同埋d交通燈要等成幾分鐘先轉,所以放工時間好塞車!

回程既時候我都會坐first class因為企左成日真係好攰,所以點都要對自己好d!