今朝一起身,就感覺到條尾龍骨好痛,唔知點解突然間會咁痛......不過痛都要起身,因為要返崇拜!
今日同隔離cell合cell開party,有game玩有野食又有交換禮物,真係好正,好耐都無試過咁大班人一齊玩,
有識既人亦有唔識既人!真係好耐都無試過玩得咁crazy,咁忘我,放聲痛哎......今日真係玩得好開心!感謝主!