同一日見齊三個人,三個不能作溝通的人,心情很難過,點解人生有咁多遺憾!
朋友真的咁難做嗎?
我真的不知可以點做好,明明見到,也要看作見不到,一個兩個三個,曾是好好好朋友,現在卻是陌路人!
我真的受不起呢d打擊!一句話我也不知怎樣說,我可以點樣改善呢個問題!盼望唔會有第4個!
你一句'不如不見',簡直將我的心打落谷底。