今日係佢第一次覆我野,唔知呢,睇完個message之后,成個人總係跌晒watt。
由個一刻開始,對自己無信心,呢一次係第一次我覺得係無信心做到既野,我唔知點樣講,心情好覆雜!
黎緊既日子我應該點做好,我怕會令佢失望,已經無左個種鬥心,或者我什麼事都係得三分鐘熱度!
已遺失已久的壓力,這天再一次出現,壓力能令我更堅強!求主引路,幫我走出黑暗的路!