12月啦!咁又一年!
今日聽到個消息,有位弟兄出年5月結婚真係恭喜晒佢地,雖然他們年紀比我小,但已經拍左拖6年!願主祝福你們!
識左佢都差不多一個月了!真係想見到佢多d多d再多d!哈哈哈哈!我已經癲左..............因為係我夢寐以求的!