唉...今日放工,諗住去買生日禮物俾cell員,點知未睇,就睇左自己野先,仲睇中左兩款耳環,
一款就4百幾係圈圈形狀而另一款就二千幾係一粒款!
戴下睇下
其實二千幾個款真係幾靚,但太貴呢,所以最后買左4百幾個款玫瑰金!
不過如果有埋另外個款就好啦!之前都唔太鐘意一粒款,不過呢粒戴左上去都幾好睇!努力d啦小群!