唉...原本諗住走得甩,轉個頭都係一樣! 話說我另外個同事有貨要走 話說我個qc同事整親條腰仲未返得工 話說qc同事返工, 但要放埋啲年假 所以最后我應該都要返大陸 最唔高興既事接一黎二,就係去唔到公司聖誕buffet! 我真係好想丙佢!激死人,d貨又唔係我既,我唔想返大陸呀! 唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想唔想 十萬個唔想...唉! 今晚又去見佢啦,今晚大家心情都好好,傾偈好開心!真係好想成日都可以見住佢! 其實今次我都一樣係無信心,希望你真係可以幫到我啦