始終都係走唔甩,星期一就要上大陸,雖然唔係遠,可以即日來回,但係得我一個人,始終都係驚
仲要未去過廠,做左garment都6,7年,一次廠都未去過,面對一些新環境我真係有點怕!
願主祝福我平平安安!
唉...stay behind定即日來回好呢,我唔想日日驚驚青青咁搭的的!遲d可能要去埋廣州,廣州尚算好,因為有個好朋友係個邊! 如果地方近仲可以聚下!
今朝起身,唔知點解隻眼好似上次咁有d野,不停流眼水!希望無事啦。