來年我會獨力擔起呢個小組,一直以來都好想好想為佢地做一點事,但一直都未動身去做,得個諗字!
好希望可以見到佢地一個一個出去事奉,咁我就安心去其他地方。最近都係度諗,到底點樣改變小組氣氛,靈氣!
諗左一d小安排,盼主加力!
12月10日我真係好唔開心!
最近最開心既時間就係見到佢個一個小時,每一次都開開心心的!
12月11日第二次接觸