12月19日生平第一次落廠,就算係舊公司做左5,6年都未落過廠,今次落去仲係要睇貨,對我黎講係白紙一張,我真係無從入手!
短短2個半小時,我同事就交低晒所有野俾我,聽日同后日就得我自己一個係度,講真係真係唔太想去,我好驚!
一來無人陪自己一個,二來對上面太陌生,一年都唔會去一次大陸,三來普通話又唔係真係咁掂,四來我最怕就佢地d交通,
真係亂到你阿媽都癲!聽朝要孤身走我路。求主保守我平平安安!
今晚又見到佢......唔知呢,可能係我太眼訓,太累了!
走左之后,佢主動send message俾我!多謝你!希望我真係做到啦!
|