12月26日
好耐都未試過訓到咁晏先起床,因為上星期有兩日都要朝早7點起床,今日簡直係爽呀!
起身之后同爸爸媽媽去食TEA,今日媽媽講爸爸隻腳痛,自從爸爸退休后,差不多所有老人病都走晒出黎,
唔係呢度有問題就個度有問題,成日去睇醫生!求主醫治他的病,康復中減少痛苦!
之后係屋企hea左幾個鐘,夜d去睇張氏兄弟演唱會!

張氏兄弟演唱會真係唔講得笑,自從上年第一次係紅館睇完之后,感覺超正!決定今年要再睇!
呢一晚係伊館舉行無諗過可以坐到握手位,同佢地兩個再拉近左,張崇基佢越黎越靚仔,唱歌越黎越好,勁鐘意佢呀!
不過成晚都唔能夠將氣氛推到最高峰,總係缺少d野!到左握手時間,佢地個個都握到係我握唔到,因為我掛住影相,
不過佢都有俾鎖匙扣我呀,好開心呢!到完場既時候諗住有安哥,點知d人散得不知幾快9秒9影都無啦!真係好唔夠喉呢!
|