1月13日放假后第一日返工,但呢日係星期六,但我已經決定唔放半晝,因為有好多野等住我黎做!
所以我食左一個好豐富既早餐,有麥皮啦,茄旦麥包三文治半件仲有少少粟米仲有一杯hot央!
食完之后,我就做做做做做.................................做做做............做做
做到5點幾走,因為6點前要去食下午茶餐跟住返永光rehersael!勁呀!不過等到咁晏真係好肚餓!
返到永光,係lift口已經聽到佢把聲,無諗過又會撞到。自從你唔理我之后,每一次見到大家都無打招呼!
每次撞o岩一齊綵排都只得遠遠的望著你,雖然好想同你傾下偈,好想同你食晚飯,但我都知係無可能!
我只能這樣看著你!亦只能說句“對不起”!祝你身體健康!
|