429呢個係german & baba結婚大日子,一大早就打扮得靚靚(我覺得ok啦)去觀禮!
好開心呀睇住佢地拍拖到以結婚真係好感動呀!
今日著住對未曾著過既鞋,搞到隻腳好痛呀,不過都仲行得!
今晚去度間酒樓好開心呀,因為個度好靚好羅馬feel,真係好鐘意個度呀!
今晚食物水準一般但都pass,今晚影左第一張既cell相啦!真係估你唔到要等到cell員結婚呢日先可以影!
我係大組咁多年都真係未試過呀!
最后都祝一對新人永遠在主內快樂生活!