今晚我地又去左youyou度食飯,今晚特別為陳小慶祝過氣生日,無諗過今晚會咁唔齊人,同埋氣氛無咁好!
再次見到DANNY呀,不過佢就唔係成日企係我地呢邊,所以都好難搵佢order食物呀!
姊妹們再努力咁搵佢叫野食!今日好早就走,佢地去左睇戲,唔知點解今晚無咩mood!但發現左一樣野,就係呢.........
無諗過係返屋企途中會遇見佢....佢係英華人, 英文好叻, 識好多野, 我都好欣賞佢ga