拎晒野之後我地決定去流浮山渡頭釣魚,我地行左大慨二十分鐘左右,左穿右插終於離遠見到海我地好開心咁,行去個個方向.經過一條有好多海鮮店o既橫行.仲以為出到出面水會好深有好多魚啦.點知出到去一睇.原來係一個水深一尺左右o既種濠海.我地係個度諗左一陣決定,影d相就走啦~呢度景色都不錯.係個海中央會見到一片黃色應該係反射陽光.點知突然上面係咁落大雨,d雨落到好大粒.我地可以見到d雨水係由遠處落埋來.幾得人怕.之後我地就趕快走人.很狼狽,因為個身差唔多濕透晒.行到番出去,見到有傻婆最喜歡食o既老泥條,所以我買左一包去逗下傻婆開心.之後我地就行番去.本來打算去m記不過個身太濕啦冇去到.之後係屋企打下機咁◎

|