(零晨5點左右◎)琴晚我地一起睇動畫h he~ 今日3點幾起身.傻婆今日要走啦.起身同佢坐左一陣..真係好唔想傻婆走...好唔捨得同傻婆一起既日子...我換左衣服.因為怕傻婆會肚餓所以同傻婆去食m記,之後搭巴士...等左一陣傻婆係咁塞我飲可樂...好快傻婆就上左車...我同拜拜.我好唔捨得傻婆..番到屋企,一個人同人打下機...發覺好悶冇心機玩..之後開電視睇 7夜空靈 好悶一d都唔嚇人.之後傻婆send sms比我.同打比我. 發覺病緊個條錦鯉死埋左..之後我又去埋左佢 番到屋企傻婆打比我 佢哭...搞到我好唔開心...今晚要早d訓 因為係傻婆叫既 ...又係一個唔開心既日子..好掛住傻婆...
|