今日編位編組d野搞到我 好煩好厭 對呢間野既人同物 冇晒興趣 覺得有唔應該既人同物差左入我地平靜既生活圈子.令到我覺得好反感.仲有個c主任 做事老板 什麼都按自己 個一套去做 太過令我覺得煩厭...今天又是一個令人失望的日子.所有事物不如所願,使人堪呵.12.40走得 係走之前搵左c主任傾,甚有商量餘地 之後就同左伯同宜去明星 飲茶.但緋我真係好難堪很不開心.如果有得選擇我寧願平凡過一生.不問塵世.同自己心愛的人平凡終生.呀怕今日好開心,因為爬同宜同佢傾左好多野.其實可以似老人家咁每日過得自然真係好開心.有人話-開心又一天,不開心又一天.最緊要自己想開一點就可以.但真係可以咩?世間塵事咁多.要做到一點都不容易.始终...我有思想.今日個天又在哭泣,令我感到失落.希望美好既會在明天走到我們的身邊.希望在明天,但願如此.得從人願.今日真係好累好累,令我很困倦.
|