| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 6 日 星期三
|
2006-09-06
|
|
今日返7:30搭車學返學~
返到學校~
好快就打鐘啦~
第一堂係英文~
之後係中文~
中文堂唔記得左帶書呀~~
好可憐比記左一次名~
到sci堂~
我又唔記得帶1b本書啦~
好彩susan有~~~
跟住食lunch~
同connie,春怡一齊食~~
跟住打排球~~
好似好耐冇打過咁~~
上T.E堂~
好好笑~~
不過悶到笑唔出~~
放學同春怡,CONNIE去商務買書~
最後就返HOME啦~
|
| 刊登時間︰2006-09-06 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 1 日 星期五
|
2006-09-01
|
|
今日係9月1號啦~
仲要係返學o既日子啦~
我唔知做咩好開心~
可能係因為我可以做人師姐啦~
不過今日返去都好無聊嫁~
正係係到整理班務~
到左10:20倒~
我地就去禮堂~
開學禮喎~
總之就好悶啦~
我都唔講咁多啦~
今日就係咁多啦~

|
| 刊登時間︰2006-09-01 03:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 31 日 星期四
|
2006-08-31
|
|
今日係星期四呀~
天日就要返學啦~
緊係要玩埋今日啦~
所以今朝早我就去左游水啦~
本來我又唸住唔去啦~
但係家姐又係咁叫我喎~
咁我咪起左身囉~
之後就落去買麵包食~
食完之後我地就行去泳池~
去到泳池就同埋姐d朋友一齊入去~
點知有一個冇帶學生證喎~
不過最後都入左去游~
游完水之後~
我地就去左新明苑到同家人飲茶~
飲完茶之後~
就同呀B、佬佬去波波池玩~
玩完就返左HOME啦~
返到HOME~
姐D朋友又黎左我地HOME~
玩玩玩玩玩玩玩~
今日就係咁~
|
| 刊登時間︰2006-08-31 01:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 23 日 星期三
|
2006-08-23
|
|
好耐冇打過日記啦~
今日我一早被姐叫左起身~
佢話去游水~
雖然我尋日話過去~
但係好累呀嘛~
所以我就冇去到啦~
到左10點到~
我醒左~
見到姐已經返左黎~
咁就起左身啦~
28號就同春怡,可粉一齊去買野啦~
我地今日去桂林玩啦~

|
| 刊登時間︰2006-08-23 11:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四
|
2006-08-17
|
|
今日去左紅館~
去果到睇中國女排打波~
首先我地係睇佢地熱身~
佢地d殺波同上手好勁呀~
下下都好大力~
跟住我地睇佢地同香港d學生打波~
講真......
香港d學生真係好屎呀~
佢地同中國女排比賽~
中國女排已經讓左佢地嫁啦~
不過都係輸~
就快完o既時候~
見到俄羅斯隊黎左喎~
本來想影張相嫁~
因為放得唔夠大呀~
影得好樣衰~
所以都係無影到~
|
| 刊登時間︰2006-08-17 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 15 | »
|