| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 16 日 星期三
2006 年 8 月 11 日 星期五
|
2006-08-11
|
|
今日我地返左深圳~
返去整頭髮~
我同家姐都拉直左d頭髮~
拉完之後~
我地係東門到行下~
都冇買野~
就返左深圳間屋啦~
跟住媽咪同家姐去左超市買送~
我就同佬佬去左樓上個波波池到玩~
跟住就返左屋企(深圳)
食飯,睇呀笨~
跟住sleep~
就係咁過左一日啦~
|
| 刊登時間︰2006-08-14 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 6 日 星期日
|
2006-08-06
|
|
今日11點幾先起身~
跟住食左爸爸煮o既麵~
(佢好少可會落廚~~味道都ok啦~)
食完之後~
媽咪問爸爸幾時去珠海喎~
(我都想早d去呀~)
爸爸話天日無野做咪去囉~
過左一陣~
媽咪出左去打麻雀啦~
咁我係屋企又無野做喎~
得閑睇下電視~
食下野咁囉~
到5點到~
我就無聊到做功課~
哈哈~
我終於做完英文啦~
好開心呀~
|
| 刊登時間︰2006-08-06 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 2 日 星期三
|
2006-08-02
|
|
今日10:30醒左~
媽咪問我去唔去飲茶~(仲係張床)
我無答佢~(好似好衰咁tim)
因為我好累~
唔想起身同講野~
到左11:00~
姐:仲唔起身~你尋日又話要去飲茶~
我:知啦~
起左身~
搞店d野之後就出門~
點知今日打一號風球~
食完野~
就返去cy練波~
返到去先至1:30喳~
無野做係到睇下同邊個一班~
點知.......
唔好提啦~
跟住係學校打比春怡同佢講分班d野~
傾完之後~
我又去睇下中一d分班~
點知比我見到彭麗麗個名~(佢好似係報心誠嫁喎)
見到好多識o既人呀~
睇睇下見到cfu~
佢叫我去mmlc好過係到比蚊咬~
咁我咪上左去囉~
都冇野玩o既~
到左2:15分~
落左地下~
見到佢地返左黎喎~
咁就開始練波啦~(猜波,學上手,猜上手,做體能)
時間過得好快~
好快就練完波~
之後去左M記食野~
食食下媽咪打左比我~
媽:你係邊呀?
我:係M記食野~你係邊呀?
媽:我係街市買野呀~你食完係搭車到等啦~
我:哦~88啦~
跟住我就好好好好快咁食曬D野啦~
食完之後....
走佬~
今日係咁多啦~886___
|
| 刊登時間︰2006-08-02 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 1 日 星期二
|
2006-08-01
|
|
今日我返左cy睇分班啦~
我竟然係2B班呀~
春怡同connie一班呀~
(姐係2A班)
佢地就好啦~
不過我地都係一齊上P.E堂~
我要做P.E科長呀~
|
| 刊登時間︰2006-08-01 02:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15 | »
|