| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 9 日 星期日 
記住cM呀>3<'' |
2007-12-09  |
分類: 未分類 |
好悶呀!!
冇野做..
係youtube度睇`黑糖瑪奇朵`
超好睇呀~~~
㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣
丫頭同鬼鬼都好cute aR
棒棒堂同黑澀會美眉簡直係絕配呀!!
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 30 日 星期五 
記住cM呀>3<'' |
2007-11-30  |
分類: 未分類 |
今日戶外學習la~
so好早起身!!
返到學校仲要企好耐- -"
09:30先出發
去到浸會園又要企
曬死人:(
跟住周老師帶我地走1圈
琳B被蜜峰嚇餐死
然之後返返燒烤場食野
d野多到食唔哂^^
有腸仔、魚蛋、棉花糖、薯片、麪包、飯糰........
m..
yummy yummy!!!!!!!!!!
but實肥死我- -
跟住去左打羽毛球、play
真係好曬=(
到咗14:00
想去射箭
but好多人,無得射
然後好快要走人
鳴鳴..
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 24 日 星期六 
記住cM呀>3<'' |
2007-11-24  |
分類: 未分類 |
今日文娛活動堂去左音樂室食野~
不使上堂
食完野之後就練左一陣歌
然後落禮堂做總綵排
花式跳繩超好睇!!
d人好犀利aR^^
然之後又上返音樂室
而且仲有野飲派
但係我唔鍾意飲個d
so only囉左支水- -
不過仲有西餅食
yummy yummy..
然後好快到正式表演
表現都 oK la
雖然好想再睇多次花式跳繩
but 冇得睇..
because要走人
我同peggy tang,郭穎淇留係雨天操場食野
食到好飽飽
實會肥死我>,<
郭穎淇傻傻地.
帶左好多好多支水同野飲走@@
跟住我同佢走左
.....................................
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 33 | »
|
|