| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 1 日 星期二 
記住cM呀>3<'' |
2007 年 12 月 25 日 星期二 
記住cM呀>3<'' |
2007 年 12 月 22 日 星期六 
記住cM呀>3<'' |
2007-12-22  |
分類: 未分類 |
今日係我地2007年最後一日上課日
亦即係我地小學最後1年既聯歡會~
一返到課室就要落禮堂
跟住有人表演口琴同埋吹笛
然後要我地唱歌- -''
再跟住就到「聖誕老人」出場啦
原來係林諾輝!!
heehee
終於到我地抽獎既時間La`
我好lucky咁中咗..
個整陶瓷工具
應該幾好玩^^
然之後我地上返課室
因為miss kok返咗離
so我地差唔多成班衝哂去5c
小息完咗我地就返返自己classroom開餐
跟住我地play game
再跟住我地又抽獎、派禮物啦!!
老師派咗鉛筆and聖誕樹
我抽中剩低既聖誕樹、琳B個Mario銀包aR~
today i am very,very,very,very happy!!!
各位同學,我地next year見啦~
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 33 | »
|
|