{*〃時光不能倒流′唯有繼續向前走吧..
 
_____________`有空便來 10萬個歡迎 -v-
 
 
 
 
 
 
 

bowie2931
暱稱: 寶``
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-03
2009-07-15
2009-06-01
2009-03-22
2009-03-08
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 127
今日人氣: 4
累積人氣: 2090
2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天
記住cM呀>3<''


2008-02-28 愉快 分類: 未分類

今日歌詠比賽(chinese)好緊張~.~

結果..攞第3..季軍

太happy啦!!!!!!!!!!!!!

By,BoWie

 
 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 22 日  星期五   雨天
記住cM呀>3<''


2008-02-22 愉快 分類: 未分類

今日去完camp返離,好攰呀!!!!

20/2↓↓↓↓↓↓↓

今日7:30返咗學校because要歌詠比賽(english)so返學校練習

9:20出發去荃灣大會堂,,好緊張呀~~

上午部好勁呀..而我地得第四-''

然之後就坐車去烏溪沙,,好肚餓

一去到就食lunch,,then返房

跟住就玩羅馬水砲--首先札砲架、整水彈--就玩得啦` ` ` ` ` `

超刺激,,整到條褲濕哂

then返房洗白白 

跟住去canteen食dinner--------yummy yummy^^

然之後就營火晚會,,要唱歌- -

再跟住就返房sleeping,talking  zzz

21/2↓↓↓↓↓↓↓

6:30起咗身梳洗,,,,,7:30做早操--跑步

然之後食breakfast,,,,,,,跟住營地分組活動~

first玩閃避球'''''''''同男仔打和-3-

then去咗食箭,無一次中

然後食lunch,真係好好味=)

then返房見到徐淑敏suki同埋麥浚龍拍吃鯨魚的人mv

跟住要上maths堂>3<

6:00食dinner好肚餓^^

接著就係歷奇晚會,我地6A班女仔最先找到個導師..

第一個項目-----攞吸管

唔係好難啫,好好玩

一個抆住一個~~~~~~~~

第二個項目-----穿繩

好恐佈..

個人要穿過兩條繩中間,,掂到條繩要扮死曱甴五秒←←←←←←變態架

成個人被人抬起,,好驚驚呀!!

第三個項目----- 整保蛋器

攞d吸管包住隻雞蛋..然後攞橡筋&膠紙包實

跟住攞保蛋器去到一個好高ga地方扔落離

碎咗..隻egg

then返房準備tmr表演--作咗首歌

跟住sleep  zzz

22/2↓↓↓↓↓↓↓

6:30起身梳洗,,,,,7:30做早操--跑步

然之後食breakfast,,,,,,,跟住去禮拜堂表演

我地唱歌贏咗^^  嘻..

then返房執野,再去食lunch

然後去禮堂宣佈埋最受歡迎同學同埋模範營屋就走人啦

話咁快三日就過咗啦..有d 唔捨得..

15:30返到屋企  真係好攰呀!!

By,BoWie

 
 
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 30 日  星期三   陰天
記住cM呀>3<''


2008-01-30 愉快 分類: 未分類

今日係中國文化日

好hapi唔使上堂

第一-猜燈謎

有d好難!/

唉..

然之後返上課室對answer

錯左好多

第二-整餃子

未試過包方形餃子皮,,剩係包過圓形

好easy~

第三-睇龍鬚糖製作

跟住落咗禮堂`

睇佢拉果d麥芽糖,,好想試下

又睇人地試食

自己又好想食

最後they攞d麥芽糖跳繩

好浪費- -

第四-寫揮春

一句講哂:

樣衰"

第五-試食

終於有得食啦!!

首先食餃子  yummyyummy``

跟住食龍鬚糖

都好好味~~

第六-剪紙

剪老鼠!!

唔係好難"

剪得幾靚靚架

嘻..

By,BoWie

 
 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
^^生活記事〝寶〞
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed