| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 28 日 星期四 
記住cM呀>3<'' |
2008 年 2 月 22 日 星期五 
記住cM呀>3<'' |
2008-02-22  |
分類: 未分類 |
今日去完camp返離,好攰呀!!!!
20/2↓↓↓↓↓↓↓
今日7:30返咗學校 because要歌詠比賽(english)so返學校練習
9:20出發去荃灣大會堂,,好緊張呀~~
上午部好勁呀..而我地得第四-''
然之後就坐車去烏溪沙,,好肚餓
一去到就食lunch,,then返房
跟住就玩羅馬水砲--首先札砲架、整水彈--就玩得啦` ` ` ` ` `
超刺激,,整到條褲濕哂
then返房洗白白
跟住去canteen食dinner--------yummy yummy^^
然之後就營火晚會,,要唱歌 - -
再跟住就返房sleeping,talking zzz
21/2↓↓↓↓↓↓↓
6:30起咗身梳洗,,,,,7:30做早操--跑步
然之後食breakfast,,,,,,,跟住營地分組活動~
first玩閃避球'''''''''同男仔打和-3-
then去咗食箭,無一次中
然後食lunch,真係好好味=)
then返房見到徐淑敏suki同埋麥浚龍拍吃鯨魚的人mv
跟住要上maths堂>3<
6:00食dinner 好肚餓^^
接著就係歷奇晚會,我地6A班女仔最先找到個導師..
第一個項目-----攞吸管
唔係好難啫,好好玩
一個抆住一個~~~~~~~~
第二個項目-----穿繩
好恐佈..
個人要穿過兩條繩中間,,掂到條繩要扮死曱甴五秒←←←←←←變態架
成個人被人抬起,,好驚驚呀!!
第三個項目----- 整保蛋器
攞d吸管包住隻雞蛋..然後攞橡筋&膠紙包實
跟住攞保蛋器去到一個好高ga地方扔落離
碎咗..隻egg
then返房準備tmr表演--作咗首歌
跟住sleep zzz
22/2↓↓↓↓↓↓↓
6:30起身梳洗,,,,,7:30做早操--跑步
然之後食breakfast,,,,,,,跟住去禮拜堂表演
我地唱歌贏咗^^ 嘻..
then返房執野,再去食lunch
然後去禮堂宣佈埋最受歡迎同學同埋模範營屋就走人啦
話咁快三日就過咗啦..有d 唔捨得..
15:30返到屋企 真係好攰呀!!
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 30 日 星期三 
記住cM呀>3<'' |
2008-01-30  |
分類: 未分類 |
今日係中國文化日
好hapi唔使上堂
第一-猜燈謎
有d好難!/
唉..
然之後返上課室對answer
錯左好多
第二-整餃子
未試過包方形餃子皮,,剩係包過圓形
好easy~
第三-睇龍鬚糖製作
跟住落咗禮堂`
睇佢拉果d麥芽糖,,好想試下
又睇人地試食
自己又好想食
最後they攞d麥芽糖跳繩
好浪費- -
第四-寫揮春
一句講哂:
樣衰"
第五-試食
終於有得食啦!!
首先食餃子 yummyyummy``
跟住食龍鬚糖
都好好味~~
第六-剪紙
剪老鼠!!
唔係好難"
剪得幾靚靚架
嘻..
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 33 | »
|
|