| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 18 日 星期六 
記住cM呀>3<'' |
| 2008-10-18 |
分類: 未分類 |
zzz..今朝晨早返到學校..整壁報..
唉..總算搞掂啦..
12點幾先走....
點知撞到魚蛋..好掛住你呀..好耐冇見啦^^
跟住返咗屋企..就去左屯市行街街..
買左好多衫衫咧!!
then去咗玩怪誕城迷宮..都5恐佈ge..全部都係用科學館d原理-''
點知又撞到魚蛋同佢班FD喎←←←←←←←←好hApAy..於是又同佢地1齊玩過..
最後7點先返屋企..
By,Bowie
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 14 日 星期二 
記住cM呀>3<'' |
| 2008-10-14 |
分類: 未分類 |
唉..日日都要放學..
頭個3堂連上數學'' 悶死人的嘛..
跟住要去Geog Rm上Geog''
無聊得制..隔離個幾隻野攞漿糊筆塗手 -''
o嘴-o-
卡卡卡卡卡卡卡卡.....
放學之後..參加左個個咩校內定向..
攰死人..跑上跑落-.-
不過有得加分'' 不錯的嘛^^
呵呵..冇離個d抵死..
By,Bowie
p.s.Oh my god!!好多功課咧..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 27 日 星期六 
記住cM呀>3<'' |
2008-09-27  |
分類: 未分類 |
好耐冇打qooza lu''
----------------------------------
九月就離完 lu..
中學真係好辛苦哦..
但係都幾好玩的嘛..
好彩都識到好多FD子..
呵呵..
By,Bowie
p.s.預祝大家萬聖節快樂!!^^
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 33 | »
|
|