| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
| 2007-03-27 |
今日早會果陣見到隻手指
係到【標】血
我冇理到
上到課室佢就停左啦
MATHS睇野果時...超眼訓
CHIN堂
我前面問我D字點讀
比個老太婆見到
仲叫埋我個名出黎...真係有冇搞錯!!!
P.E.要做呢個
半掌上壓...搞到我個手臂好痛
跟住打排球...
淪到手腕痛...
唉.........
ENG第二堂Dict
我都聽唔到個死八婆講咩
佢仲要係到用佢果把
高八度既聲音黎講
搞到我都聽唔到佢講on.of果D
好彩我有溫書
先記得小小字炸
如果唔係...死得啦!!!
ENG Dict 完左之後
傻強唔肯比番要狗狗我呀!!!
好衰呀佢!!!
我打佢打到我隻手同D手指痛晒
LFED我又比個老太婆叫名
企起身果陣...好想喊呀
不過因為掛住
鋤死個死人妖鄭智森
so就冇喊啦!!!
死人妖比個老太婆話果時
真係心都涼晒...
|
| 刊登時間:2007-03-27 04:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 59 | »
|