| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
| 2007-03-29 |
今日.............
CHIN評估...
我都唔記得有件錦既事
SO就考天才啦!!!
BUDS笑死我....
自由戰士呀........哈哈
PE唔洗上because要聽廣座
Miss Yuen琴日話個廣座係聽2堂
點知1堂就講完啦!!!
ENG堂係到反『以訛傳訛』
笑到我番肚呀!!!哈哈
CL果陣........
學輸入法...易到呀媽到唔認得
其實小學三年級學過....
BUT因為ME冇認真錦學
SO唔識...
之後係中學勁反MSN....先打得好左
LFED.....
反記野....好彩有人自願舉手出去
如果唔係Miss Ng抽人
一個唔覺意錦抽中左
就冇為啦!!!!
|
| 刊登時間:2007-03-30 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 59 | »
|