| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
| 2007-03-30 |
唔計星期6....番埋今日就放假啦!!!
ENG Test完之後
Miss Yuen又反『以訛傳訛』
今日都好好笑呀!!!
VA堂..........
勁比老師叫組名....
跟住又話要唔知咩搜集材料
都唔知點算好..唉....
CHIN.......
派番份評估...
好彩都合格...BUT低過堅叔1分
加番分之後...
都仲係低過堅叔叔0.5分
激死我啦!!!仲要比佢笑我...嗚嗚....
最尾果兩堂去睇Form2週會
我係錦用雙手禁低劉徳裕
佢比我搞到好無奈
之後葉勛又扮gag...笑死我地
睇左禁多個
都係2c最好睇....
求婚果到勁Romantic呀!!!
放學之後去左升旗隊
跟住呀哥行過果陣
果個唔知咩梁偉賢
話呀哥好型
邊忽似呀...唔嘔死咪奇蹟囉
佢D審美眼光都Kai Kai地既
之後成班升旗係到睇呀SIR打波
副leader叫我地見到呀SIR入波
要拍手....由奇係吳SIR
話因為好難得喎..............
|
| 刊登時間:2007-03-30 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 59 | »
|